ونوس زمینی

سلام دوستان! به وبلاگ من خوش اومدین!امیدوارم خوشتون بیاد....عزیزان نظر یادتون نره....

ونوس زمینی

سلام دوستان! به وبلاگ من خوش اومدین!امیدوارم خوشتون بیاد....عزیزان نظر یادتون نره....

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
نویسندگان

کمی خنده...

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۳ ب.ظ

به استادم میگم استاد ما نسل سوخته ایم بخدا …
گفت نسل سوخته ماییم شما نسل پدر سوخته اید … :|
هیچی دیگه تا حالا اینقدر توی زندگیم قانع نشده بودم !

****

چرا به اونی که اولین بار به ذهنش رسید زرشکو سرخ کنه بریزه توی پلو نوبل ندادن؟
خدمت به بشریت مگه فقط کشف واکسن و قرصه؟

****

وصیت کردم هرکی تو مراسم ختمم گفت:”خدابیامرزتش،راحت شد”
با لبه ی سینیه حلوا بکوبن دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!

 ****

من هروقت زمین میخورم به جای اینکه ببینم کجام داغون شده
فقط نگا میکنم دورم کسی نباشه.
بعد میام خونه میبینم عه دستم قطع شده!:)

 ****

اولین ضربه ی زندگیمو وقتی خوردم :
که از راه رسیدم و دیدم………….
مامان بزرگم داره با ادکلنی که داییم از انگلیس آورده پشه میکشه !
.

.

 

.
الان فهمیدید داییم انگلیس زندگی میکنه یا واضح تر بگم ؟؟؟

 ****

ﻣﻠﺖ ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺎﺩ
" ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ،ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ، ﻣﯿﻤﯿﺮﻡ ﺑﺮﺍﺕ "
ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺑﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺱ ﻣﯿﺎﺩ
" ﺍﮔﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻩ ﻧﻔﺮ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ
ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮐﯽ ﯾﻪ ﺑﻼ ﺳﺮﺕ ﻣﯿﺎﺩ ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻧﺪﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ
ﺗﺼﺎﺩﻑ ﮐﺮﺩﻩ ﻧﺼﻒ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﻧﯿﺴﺖ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۲
ونوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی